Tuesday, June 14, 2011

Pipiyapong, kutu seksi eh!


Pipiyapong, kutu paling seksi gua pernah jumpa. Dia seksi dalam melampias idea tentang signature diri sendiri, tidak disenduk dari periuk orang lain. Gua sendiri pun dapat nama GUA setelah membaca buku Kacip, buku pertama gua baca tentang Pipiyapong. Terasa ingin mengenali dia dengan lebih dekat waktu itu, kerana pandangan pertama gua pada dia adalah lahanat mamat ni kurang ajar betul berbahasa, cewah! Haha but unfortunately i swear, when u met him at the first time u will say, o-em-g baiknya mamat ni, jurus apa dia pakai ni? ahaks.

Pipiyapong sedang mempromosi satu majalah baru keluaran Dubook Press dia. Feel free to search and get the copy sebab gua rasa ini majalah 60 pages tapi the price sangat murah RM 6 sahaja. Material black and white namun isi dia, yep isi dia ada banyak artwork bersahaja yang berkualiti. Ada press nak jual magazine indie murah macam ni? Find it lah!

No comments:

Post a Comment