Thursday, June 16, 2011

Amir M, raison d’etre of Fixi

Amir Muhammad raison d'etre of the malay urban novels back! Memetik kata - kata seorang penulis skrip terkenal, Nazri M. Annuar: Kita terlalu dibayangi oleh novel - novel melayu genre cinta dekad ini. "Sejarah Novel Melayu Kini Bermula". Apa tidaknya, kerana Amir telah mengembalikan kegemilangan novel urban tahun 70-an ke 2011.

Who's who pilihan kali ini tidak perlu d-intro lagi. Semua mengenali dia seorang author, filmaker, publisher. Kami mengikuti perkembangan dia setelah mengetahui tentang short-film 15Malaysia. Dia adalah master-shifu kepada satu jurus kung-fu yang dipanggil KONSISTENSI. Tidak ramai yang mampu mencapai tahap kung-fu ini dan dia ada. Dek kerana konsistensi maka Fixi dilihat sebagai satu rangkaian novel yang tidak berubah dari segi kualitinya yang sentiasa stabil dan ditunggu - tunggu.

Fixi dikhabarkan akan menerbitkan banyak lagi novel urban yang
hots & spicy. Kami suka dengan setiap covernya. Ada branding kualiti dan eye-grab! Feel free to search about Fixi dan dapatkan novel di semua MPH, Popular, online dan kedai buku terpilih. Layari facebook: FIXI

P/s: Kalau gua invite Amir dating tgk kung fu panda sama - sama, rasanya satu panggung dengar gelak kitaorang je kot! haha nice lepak yesterday, learn a lots from him.


No comments:

Post a Comment